Gant an diskouezadeg Roazhon, buhezioù ur gêr, e taoler ur sell istorel hag antropologel war ar pezh a ya d'ober Roazhon abaoe ma oa bet savet (war-dro 10 a-raok J.K.) betek ar bloavezhioù 2000. Diazezet eo an diskouezadeg-mañ war ar furchadegoù arkeologel kaset da benn gant an Inrap ha stag eo ouzh an tem a ya d'ober neudenn ar bloavezh er Maezioù Frank : Ergerzhet kêr. Cette exposition est reconnue d'intérêt national par le ministère de la Culture/Direction générale des patrimoines/Service des musées de France. Elle bénéficie à ce titre d'un soutien financier exceptionnel de l'État En partenariat avec L'Institut national de recherches archéologiques préventives et l'État (DRAC Bretagne, service régional de l'archéologie).

Musée. Mardi 21 mai, 17h30, musée de Bretagne, les Champs libres, 10, cours des Alliés, Rennes. Payant. Contact : 02 23 40 66 00, https://www.musee-bretagne.fr/expositions-et-evenements/rennes-les-vies-dune-ville/